ASTE HONETAKO COVID-19 KASU POSITIBOAK TXINGUDI IKASTOLAN

IKASLEAK: Bi ikasleren probek positiboa eman dute COVID-19an.
Kasu horien berri eman digu Osakidetzak eta haien jarraibideak betetzen ari gara. Jarraibide horietan gela zehatz bateko familiei zerbait adieraztea eskatzen bazaigu, berehala jarriko gara harremanetan familia horiekin.

UDALAK KARPA BAT INSTALATUKO DU

Udalak Irungo ikastetxe publikoetako jolaslekuetan karpa bana jartzeko erabakia hartu duela, pandemia testuinguru honetan, eguraldi txarra egiten duenean, ikasleek espazio irekiak erabiltzeko dituzten zailtasunak arintzeko asmoz. Gurean ere, karpa bat instalatuko dutela komunikatu digute. Informazio gehiago hemen.

BI URTEKO HAURREN AURREMATRIKULAZIOA

Dakizuenez, datorren ikasturterako aurrematrikula egiteko epea urtarrilaren 18tik 29ra izango da.

Aurrematrikula ON-LINE edo ikastetxean egiteko aukera izango da. Ikastetxean egitea erabakitzen baduzue ere, ahalik eta izapide gehienak modu telematikoan egingo ditugu.

Horretarako hemen dituzue 2 urteko ikasleentzako inprimakiak: eskaera orriaOgasunerako baimena eta Ikastolarako behar ditugun beste dokumentuak (jangelako izen ematea eta garraio aurreikuspena).

Ikastolara etortzeko hitzordua hartu beharko da 943899400 telefonora deituz edo 012338aa@hezkuntza.net helbide elektronikora mezu bat bidaliz.

Ekarri beharreko dokumentuen kopiak:
  • Familia liburua osorik.
  • Guraso edo tutoreeen NAN/NIE.
  • Bizikidetza agiria.
  • Besteak:
    • Banandutakoak/dibortziatuak: hitzarmena  eta adostasun agiria.
    • Familia ugaria, elbarritasuna‚Ķ
    • Eskola aldaketa bada: ikaslearen HNA/NAN.

Informazio gehiago Hezkuntza Sailaren orrian.

Eskaera on line

UME ALAIA ELKARTEAREN JARDUNALDIAK

Ume Alaia Gipuzkoa, adopzio-familien elkarteak, Gipuzkoako Foru Aldundiaren laguntzarekin, hainbat jardunaldi antolatu ditu hurrengo hilabeteetarako adopzioko haurren inguruan lan egiteko. Hemen duzue aurreikusita dauden hitzaldiak.
ES EU

Txingudiko agenda

Zirkularrak posta elektronikoz

Gure zirkularren boletina posta elektronikoaren bidez jasotzeko bete formulario hau.
* beharrezkoa da