IKASTURTE HASIERAKO INFORMAZIO OROKORRA 2022-2023

IKASTURTEAREN HASIERA: Irailaren 12an,  goizez bakarrik.

ORDUTEGIAK:
2 urteko ikasleak
Jardunaldi jarraian: 09:00-13:00
Goiz eta arratsaldeko jardunean: 09:00-12:00 / 14:00-16:00

Gainontzeko ikasleak
Jardunaldi jarraian: 08:45-12:45
Goiz eta arratsaldeko jardunean: 08:45-12:00 / 13:55-15:45

* 2 eta 3 urteko ikasleek ordutegi berezia izango dute ikasturte hasieran egokitzapena dela eta.

ESKOLA EGUTEGIA

HEMEN aurkituko duzue 2022-2023 ikasturterako egutegia. Ikastolako web orrian ere, aurki dezakezue informazio hau “2022-2023KO EGUTEGIA” izeneko atalean.

GARRAIOA

Haur Hezkuntzako 4 urtetik Lehen Hezkuntzako 6. maila arte egongo diren ikasle guztiek garraio txartela eraman zuten etxera 21-22 ikasturtea amaitu aurretik. Ikasle bakoitzak bere txartela lehenengo egunean (irailaren 12an) ekarri behar du. 2 eta 3 urteko ikasleei garraio txartela egokitzapen aldian emango zaie. HEMEN aurkituko duzue 2 urteko ikasleen autobusen geltokiak eta ibilbideak eta garraioari buruzko ohar garrantzitsuak eta HEMEN 3 urtetik 6. maila arteko ikasleenak. Ikastolako web orrian ere, aurki dezakezue informazio hau dagoen “GARRAIOA” izeneko atalean.

JANGELA

Hasiera eguna: Irailak 14
* Erne: irailaren 12an eta 13ean EZ DA JANGELA ZERBITZURIK EGONGO.

* 2 eta 3 urteko ikasleek egutegi berezia izango dute jangelan ikasturte hasieran egokitzapena dela eta.

ESKOLA MATERIALA EROSTEKO “IKASI ETA EROSI IRUNEN” IRUNGO UDAL DIRULAGUNTZAK (LH eta DBHko ikasleentzat)

Aurreko ikasturteetan bezala, eskola materiala erosteko “Ikasi eta Erosi Irunen” Irungo Udal diru laguntzen programa uztailaren 4an zabaldu zen eta irailaren 30a arte aukera egongo da eskaera egiteko.
Aipatutako diru laguntza eskatzeko, Gurasoen Elkarteari materialaren faktura eskatu behar diozue. Faktura eskatzeko edo zalantzak argitzeko hurrengo posta elektronikoa edo telefono hau erabili: txingudi.gurasoak@gmail.com; 691397577.
Faktura egiteko hurrengo datuak behar dituzte:
Ama edo aitaren izen eta abizenak, NAN zenbakia, helbidea eta ikaslearen izena eta zein mailatan egongo den DATORREN IKASTURTEAN. Behin faktura jasotzen duzuenean, eskaera Udaleko egoitza elektronikoan egin behar da Irun Txartela erabiliz Interneten bidez. Irun Txartela lortu ezin duten familiek (Pasaportearekin identifikatzen direlako, adibidez) aurrez aurre HAZ/SAC-en eskariak egin ahal izango dituzte. Informazioa eta eskaerak.
Ez utzi aukera pasatzen! Errentaren arabera, dirulaguntza 125€ artekoa izan daiteke!
ES EU

Zirkularrak posta elektronikoz

Gure zirkularren boletina posta elektronikoaren bidez jasotzeko bete formulario hau.
* beharrezkoa da